سال آینده.


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


سه شنبه 27 اسفند 1392برچسب:,
سال آینده.

این شبا حالم افتضاحه، بعد این پست میرم یکم بخونم.

کتابم تقریبا داره تموم میشه و 4تا شعرش مونده تا ببندمش

حالم اینقدر گرفته که دوس ندارم حتی بنویسم .

یه آهنگی هست به اسم عید بی تو علی عبدلماکی

حوصله ندارم لینکشو بزارم ،آهنگ مزخرفیه ولی من گوش می کنم نمی دونم چرا

مردد

راستی ،یکی دوشب بود با این حالم رفتم چت روم 

خیلی عجیبن بچه های نت. واقعا آشفته بازاریه 

نت جای بدیه در کل .دوس دارم یه سفر برم آنتالیا یا دبی.

مهر شده

گرچه که شهر من معروف به پاریس کوچوله ِ.ولی اونجام به قول معروف تکراری شده

آخر سر این که نمی دونم که من تنها نشینم ؟

یا از تنها نشینان زاده هستم

فال و اقبال گوید آبانیان این چنینن

باید آنقدر تنهابشینن تا بمیرن

ولی من که گویم غریبم

                                        غربت افتادم که این شد نصیبم.(من آخر اصالتا اینجایی نیسم)

همینجوری نوشتم این چن خط شعرو .تقدیم به آبانیای تک و تنها.

 

 







نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت2:58---24 خرداد 1393
بروجرررررررررد؟؟؟

ال ناز
ساعت13:32---8 فروردين 1393
لایک وبلاگت معرکه ی

yasi joooooon
ساعت17:38---2 فروردين 1393
slmm aliiiiiiiiii azizm
mic k sar zadi


zeynab
ساعت18:09---29 اسفند 1392
ســـــــــــلام ♥♥ ممنون که سر زدی سال نوت هم مفالک باشه ایشالا به تمام ارزوهات برسی

صبا
ساعت17:48---29 اسفند 1392
شما هم وب قشنگی داری...مرسی ک اومدی

شیما
ساعت15:04---29 اسفند 1392
سلااااااام
ممنون که بم سر زدی


ツოձհรձ ツ
ساعت18:40---28 اسفند 1392
سلام عزیزم وب قشنگی داری
ممنون از حضورت تو وبم گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ سه شنبه 27 اسفند 1392برچسب:, | 1:52 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy